SZEMÉLYESMÁRKA-ÉPÍTŐ TRÉNINGEK

Hogyan válhat az értékesítő megjegyezhetővé?

Az egyedi értékajánlat professzionális felépítése

Két értékesítő beszélget. Az egyik megkérdezi a másikat:

– Tudod mit mesélnek rólad a szakmában?
– Mit? – kérdez vissza izgatottan a másik.
– Semmit! – vágja rá önelégült vigyorral az első.

Seth Godin, a marketing-guru fogalmazta meg a legérthetőbben a XXI. századi siker egyik legfontosabb alaptételét: 

ma már mindenki, aki az üzleti világban mozog, valójában a show-bizniszben dolgozik.

Hiszen mindenkire rákeresnek az időpontegyeztetés után, az első találkozás előtt,
és a legtöbb értékesítő erre egyáltalán nincs felkészülve.
Nem épít szakértői jelenlétet, nem 
használja vagy rosszul használja a közösségi felületeit,
és rengeteg kárt okoz magának, közvetve pedig 
a csapatának is.

Van egy unalomig ismételt mondás az értékesítésben:
attól vásárolunk

A márkaépítés pont arról szól, hogy mindhárom tényező valósággá váljon. De ezt tudatosan kell csinálni. Stratégiában gondolkodva. Nem ötletszerűen.
A személyes 
márka ma már nem versenyelőny, hanem nélkülözhetetlen eszköz,
hiszen a minket körülvevő világ 
rohamtempóban fejlődik – aki nem épít márkát, az lemarad. És ha ma még tud is üzletet kötni, egy- két év alatt kiírja magát a piacról.

Mégis, mit fog megtanulni a csapat a személyesmárka tréningen?​

A márkaépítés 3K-ja:

mit leshetünk el azoktól, akik szakmájuk csúcsára jutottak (esettanulmányok). Az ügyfél-út koncepció: vásárlóink utazása az ígérettől a tapasztalatig. Az egyedi versenyelőny azonosítása, a pozícionálási háromszög alkalmazása.

A tortamodell szerepének megértése a személyes fejlődésben.

Az értékesítő racionális értéke (készségek tapasztalatok) és érzelmi értéke (személyiség, image).

Az archetípusok rendszere: lázadó, varázsló vagy bölcs?

Hogyan és kivel tudunk könnyen kapcsolatot létesíteni? Kihez szól az értékesítő image-e valójában? A célpiac megszólításának megalapozása.

A közösségi tartalomkészítés három szabálya:

mitől jó a content-marketing? Mit tilos és mit érdemes posztolni (a 4+1 legfontosabb témakör). Mire nem kíváncsi a piac? Hogyan tehető vizuálisan is izgalmassá a tartalom? Kommunikációs stratégia-alkotás: a tartalomtervező naptár használata.

Szóval, jól jönne egy áttörés a csapatodnak?

Egyetlen döntésre vagy tőle. Mivel kezdjünk?

VISSZAADOM A MOTIVÁCIÓT, LELKESEDÉST​

„Azoknál az értékesítői csapatoknál, ahol akár havonta találkozunk, azt látom, hogy néha egy jól betaláló erős mondat is elég ahhoz, hogy egy motivációját vesztett alulteljesítőből hetek alatt újra kiváló teljesítményt nyújtó, magabiztos szakember legyen.”

Az értékesítés mindössze 20%-ban technikai tudás. Ez szükséges, de nem elégséges feltétele a sikernek. A hozzáállás minősége az, ami 80%-ban felel egy-egy értékesítő eredményességéért – vagy éppen kudarcáért. 

Személyes erősségem, hogy ötvözöm a motivációs elemeket a konkrét, gyakorlatias sales-technikákkal. Így képzéseim nemcsak arról szólnak, hogyan lehet ügyesebben eladni – kedvet is csinálnak a lelkesebb és lendületesebb munkához.

Akikkel már dolgozott Ádám:

Mások mondták Ádámról...

Vélemények

Ha érdekel a tréning...

Kedves Érdeklődő!
Örülök, hogy az olvasott információk felkeltették a figyelmed.
Hiszem, hogy a Te csapatod is látványosan fejlődne és észrevehetően profitálna a közös munkából.
Amennyiben szívesen hallanál további részleteket, vegyük fel a kapcsolatot, írj nekem ide: adam@szalayadam.hu 
Baráti üdvözlettel: Szalay Ádám