Senki sem szereti azt hallani, hogy
- "még gondolkodom rajta"....
- "megbeszélem a párommal"....
- "küldje át e-mailben, alszom rá egyet"....
Hadd mondjak valamit:
van továbblépés.
És simán megtanítható bárkinek, aki most csak küszködik!
PONT EBBEN SEGÍTEK NEKED ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI CSAPATODNAK.
Miből tudom, hogy kiváló értékesítővel van dolgom?
Vásárolni akarok!
Miből tudom, hogy baj van?
Eszembe jut, hogy el akarnak adni nekem.
Mi a célom a tréningekkel?
Hogy a jókból kiválókat faragjak!
Az áttörést sosem egy csodamondat, vagy egy jól kitalált, varázslatos szófordulat hozza. Hanem az a pillanat, amikor a résztvevő megérti, hogy az elegáns és eredményes értékesítési folyamat végül is egy jól felépített kommunikációs stratégia eredménye.
Te is észrevetted már, hogy ugyanabból a jól megírt szkriptből dolgozva az egyik értékesítő meggazdagszik, a másik pedig éhen marad?
- Mindig ezt látom a piacon. És azt is látom, mi az oka ennek: aki egyik üzletet a másik után köti, képes folyamatosan irányban tartani az ügyfele figyelmét a nyitástól a zárásig – pont úgy, ahogy a mozdony húzza végig a szerelvényt a kiinduló állomástól a célállomásig.
- A többiek nem gondolkodnak folyamatban, nem építenek lépésről-lépésre végiggondolt kommunikációs rendszert a siker érdekében.
- Nem kapcsolódnak a megértett élethelyzetekhez, nem segítik a döntést és sablonos konzerv-szövegekkel kisiklatják a vevőjük érdeklődését.
Pontosan miről lesz szó a tréningen?
A bemutatkozás súlya:
a csendes üzenet négy építőköve és a „szociális ajándékok” elköteleztető rendszere
Az ügyféltípusok azonosítása.
A négyféle kommunikációs stílus felismerése: kinek hogyan tudunk eladni? A rapport létrehozásának három tényezője.
Kérdéstípusok az igényfelmérés szakaszában.
HMI: hét meghatározó információ, amelyhez hozzá kell jutnunk, miközben azonosítjuk az ügyfélmotivációt és a félelmeket.
Az élő prezentáció:
válaszok a megértett élethelyzetre. Logikai bizonyosság és érzelmi bizonyosság: hogyan hozható létre az az érzelmi állapot, amelyben az ügyféljelölt képes és hajlandó igent mondani az értékesítőnek?
A vásárlási döntés empatikus segítése:
a kifogáskezelés univerzális köre. Négylépéses kifogáskezelési modell – és a kifogásblokkolás szerepe a döntés előkészítésében.
Cselekvési küszöb és fájdalomküszöb:
hogyan alkalmazhatók a hatásgyakorlás alapelvei a tárgyalás során
Az értékesítés 10 alapvető hangszíne:
hogyan segíthetjük érvelésünket a tonalitások erejével a meggyőzés során?
A profi zárás kommunikációja
trükkök és tippek, hogy átbillentsük a bizonytalan ügyfeleket
A jó értékesítő elad. A kiváló értékesítő igényt ébreszt a vásárlásra.
VISSZAADOM A MOTIVÁCIÓT, LELKESEDÉST
„Azoknál az értékesítői csapatoknál, ahol akár havonta találkozunk, azt látom, hogy néha egy jól betaláló erős mondat is elég ahhoz, hogy egy motivációját vesztett alulteljesítőből hetek alatt újra kiváló teljesítményt nyújtó, magabiztos szakember legyen.”
Az értékesítés mindössze 20%-ban technikai tudás. Ez szükséges, de nem elégséges feltétele a sikernek. A hozzáállás minősége az, ami 80%-ban felel egy-egy értékesítő eredményességéért – vagy éppen kudarcáért.
Személyes erősségem, hogy ötvözöm a motivációs elemeket a konkrét, gyakorlatias sales-technikákkal. Így képzéseim nemcsak arról szólnak, hogyan lehet ügyesebben eladni – kedvet is csinálnak a lelkesebb és lendületesebb munkához.
Akikkel már dolgozott Ádám:
Mások mondták Ádámról...
Vélemények
Ha érdekel az értékesítési tréning...
Hiszem, hogy a Te csapatod is látványosan fejlődne és észrevehetően profitálna a közös munkából.
Amennyiben szívesen hallanál további részleteket, vegyük fel a kapcsolatot, írj nekem ide: adam@szalayadam.hu