STORYTELLING

Összejön az üzlet?

Vagy csak "majdnem" jön össze?

A vevő mindig érzelmi alapon dönt.

Az üzleti történetek megdolgozzák az érzelmeket.

De csak akkor, ha kiválóan építjük fel őket.

Hányszor, de hányszor hallottam, hogy a storytelling a XXI. századi marketing csodafegyvere…
Hogy az igazán menő értékesítők ma már kizárólag sztorikkal adnak el. És ez persze igaz is, de…

Aztán ott vannak azok, akik csak azt hiszik, hogy történetet mesélnek.

Attól, hogy sok szóval mondjuk a semmit, kommunikációs szempontból az még üres lufi marad. Nem hoz üzletet, nem alkalmas a meggyőzésre, nem billenti át a vevőt. Pedig a kiváló storytelling nem rakétatudomány.

Az áttörést sosem egy csodamondat, vagy egy jól kitalált, varázslatos szófordulat hozza…. 

....Hanem az a pillanat, amikor a résztvevő megérti, hogy az elegáns és eredményes értékesítési folyamat végül is egy jól felépített kommunikációs stratégia eredménye.

PONT EBBEN SEGÍTEK NEKED ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI CSAPATODNAK.

A kiváló történeteket mesélő értékesítő​

Mutatom, milyen tudást ad csapatodnak a képzés:

Mi a storytelling?

XXI. századi értékesítéstámogató történetek és hasonlatok (analógiák), amelyek a 3R rendszerében (Relevancia, Rezonancia, Reakció) megutaztatják az ügyfelet

az ötlépéses arisztotelészi modell

amelyet Steve Jobs tett ismét világhírűvé: hogyan érveljünk úgy, hogy a piacunk követni tudjon bennünket

A figyelem csatornázása:

a komparatív hátrányok relativizálása, az előnyök felemelése, és új szempontok beszúrása az értékesítési beszélgetés során

Liftmonológok

a sikeres bemutatkozás trükkjei. Milyen kérdések vannak az ügyfél felében és milyen válaszokat kell adnunk annak érdekében, hogy igent mondjon.

A jó értékesítő elad.  A kiváló értékesítő igényt ébreszt a vásárlásra.

VISSZAADOM A MOTIVÁCIÓT, LELKESEDÉST​

„Azoknál az értékesítői csapatoknál, ahol akár havonta találkozunk, azt látom, hogy néha egy jól betaláló erős mondat is elég ahhoz, hogy egy motivációját vesztett alulteljesítőből hetek alatt újra kiváló teljesítményt nyújtó, magabiztos szakember legyen.”

Az értékesítés mindössze 20%-ban technikai tudás. Ez szükséges, de nem elégséges feltétele a sikernek. A hozzáállás minősége az, ami 80%-ban felel egy-egy értékesítő eredményességéért – vagy éppen kudarcáért. 

Személyes erősségem, hogy ötvözöm a motivációs elemeket a konkrét, gyakorlatias sales-technikákkal. Így képzéseim nemcsak arról szólnak, hogyan lehet ügyesebben eladni – kedvet is csinálnak a lelkesebb és lendületesebb munkához.

Akikkel már dolgozott Ádám:

Mások mondták Ádámról...

Vélemények

Ha érdekel a tréning...

Kedves Érdeklődő!
Örülök, hogy az olvasott információk felkeltették a figyelmed.
Hiszem, hogy a Te csapatod is látványosan fejlődne és észrevehetően profitálna a közös munkából.
Amennyiben szívesen hallanál további részleteket, vegyük fel a kapcsolatot, írj nekem ide: adam@szalayadam.hu
Baráti üdvözlettel: Szalay Ádám