Hányszor, de hányszor hallottam, hogy a storytelling a XXI. századi marketing csodafegyvere…
Hogy az igazán menő értékesítők ma már kizárólag sztorikkal adnak el. És ez persze igaz is, de…
- Tízből kilencen fordítva ülnek a lovon. Összekeverik a profi üzleti történetmesélést a puszta sztorizással.
- Az üzleti történet segíti a vásárlási döntést. Az öncélú sztorizás az ügyfél szórakozását segíti – csak éppen üzlet nem lesz belőle.
Aztán ott vannak azok, akik csak azt hiszik, hogy történetet mesélnek.
Attól, hogy sok szóval mondjuk a semmit, kommunikációs szempontból az még üres lufi marad. Nem hoz üzletet, nem alkalmas a meggyőzésre, nem billenti át a vevőt. Pedig a kiváló storytelling nem rakétatudomány.
Az áttörést sosem egy csodamondat, vagy egy jól kitalált, varázslatos szófordulat hozza….
....Hanem az a pillanat, amikor a résztvevő megérti, hogy az elegáns és eredményes értékesítési folyamat végül is egy jól felépített kommunikációs stratégia eredménye.
PONT EBBEN SEGÍTEK NEKED ÉS ÉRTÉKESÍTÉSI CSAPATODNAK.

A kiváló történeteket mesélő értékesítő

- Megérti az ügyfele élethelyzetét, kapcsolódik hozzá és a sztorijával bedokkol a bizalmi zónába
- Ezután a termék vagy szolgáltatás fontosságára csatornázza a vevő figyelmét.
- Azért mesél, hogy segítse a döntést
- Úgy mesél, hogy a megfelelő döntés születhessen meg
Mutatom, milyen tudást ad csapatodnak a képzés:

Mi a storytelling?
XXI. századi értékesítéstámogató történetek és hasonlatok (analógiák), amelyek a 3R rendszerében (Relevancia, Rezonancia, Reakció) megutaztatják az ügyfelet

az ötlépéses arisztotelészi modell
amelyet Steve Jobs tett ismét világhírűvé: hogyan érveljünk úgy, hogy a piacunk követni tudjon bennünket

A figyelem csatornázása:
a komparatív hátrányok relativizálása, az előnyök felemelése, és új szempontok beszúrása az értékesítési beszélgetés során

Liftmonológok
a sikeres bemutatkozás trükkjei. Milyen kérdések vannak az ügyfél felében és milyen válaszokat kell adnunk annak érdekében, hogy igent mondjon.
A jó értékesítő elad. A kiváló értékesítő igényt ébreszt a vásárlásra.
VISSZAADOM A MOTIVÁCIÓT, LELKESEDÉST

„Azoknál az értékesítői csapatoknál, ahol akár havonta találkozunk, azt látom, hogy néha egy jól betaláló erős mondat is elég ahhoz, hogy egy motivációját vesztett alulteljesítőből hetek alatt újra kiváló teljesítményt nyújtó, magabiztos szakember legyen.”
Az értékesítés mindössze 20%-ban technikai tudás. Ez szükséges, de nem elégséges feltétele a sikernek. A hozzáállás minősége az, ami 80%-ban felel egy-egy értékesítő eredményességéért – vagy éppen kudarcáért.
Személyes erősségem, hogy ötvözöm a motivációs elemeket a konkrét, gyakorlatias sales-technikákkal. Így képzéseim nemcsak arról szólnak, hogyan lehet ügyesebben eladni – kedvet is csinálnak a lelkesebb és lendületesebb munkához.
Akikkel már dolgozott Ádám:
















Mások mondták Ádámról...
Vélemények




Ha érdekel a tréning...
Hiszem, hogy a Te csapatod is látványosan fejlődne és észrevehetően profitálna a közös munkából.
Amennyiben szívesen hallanál további részleteket, vegyük fel a kapcsolatot, írj nekem ide: adam@szalayadam.hu